¿Que hago?

sergito1989
Usuario de la Comunidad

Buenos días.

 

Expongo el  caso lo más breve posible, hace 2 días realice una compra de un artículo, el artículo es el siguiente:

1080P 720P HD Multi TV Media Player SD USB AV YPbPr HDMI VGA RM/RMVB/AVI/MPEG. 

 

Pagando por ello 21  dolares y 1.99 de gastos de envio (es un articulo ubicado en China). Al día siguiente recibo el siguiente correo:

 

Dear buyer
Thanks for your order and so sorry for bothering you. 
In order to make you receive the package smoothly and quickly, we decided to send it by registered mail with tracking number, you need pay extra $13. If you agree that, you can pay to this mail account: shopping@tomtop.com After you paid, please inform us, then we will arrange that for you asap. What is your suggestion?
Waiting for your early reply.
Have a nice day.

 

 

Yo contesto lo siguiente:

 

I dont' want extra charges on my order.
The notice didn't put anything.
If there are any problems I will open dispute in paypal and warn about the problem in ebay.
Waiting for your early reply to solve the problem.
 
Su respuesta:
 

Dear buyer,
Thanks for your email. 

 

Please do not open a dispute or leave us neutral/negative feedback. I think any problem can be solved with good communication. Anyway we will help you out. 

 

In this situation, how about we cancel your order and refund in full to you, is that ok?

 

 

Waiting for your early reply.

 

Have a nice day.

Regards.

 

 

Respuesta mía:

 

I don't understand because you don't comply with ad.
I think that you aren't good seller, what is the problem about shipping established?


Waiting for your early reply.
 
Su última respuesta es esta:
 

Dear buyer,
Sorry for any inconvenience.
We want to say that we are not a lair, we never cheat our customer to destroy our reputation.
As the item include battery, the post office need charge more money to sending them with registered mail. Otherwise the parcel will be returned by custom due to the battery, hope you can understand. If you do not want to pay for it, how about we cancel it and refund to you?
Waiting for your reply.
Have a nice day.
Regards.



 

¿Qué es mejor que haga? Ponerme en contacto con ebay o aceptar la devolución de dinero? O qué solución podría tener?

 

Gracias por las respuestas. Un saludo.

Soluciones aceptadas (2)

Soluciones aceptadas (2)

borjabcn.2007
Usuario de la Comunidad

Yo aceptaria la devolucion del dinero y luego informaria a Ebay, ¿A cuantas personas se la habran colado?

sofmanta
Usuario de la Comunidad
Estos vendedores campan a sus anchas por ebay porque muchos compradores se dejan dominar por las malas mañas de estos vendedores. Tu no le escribas ni respondas fuera del sistema. Tu ve a paypal y abre una disputa por ariculo no recibido que paypal o el vendedor te devolveran el dinero y paypal le dara al vendedor su merecido.

Respuestas (1)

Respuestas (1)

sofmanta
Usuario de la Comunidad
Oh se me escapo y entre con mi clon como dicen algunos que engañamos a ebay
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