cancelar
Mostrando los resultados de 
Buscar en lugar de 
Quiere decir: 

08-11-2013 Despatched to overseas (Country code: ES)

dcm_ov
Usuario de la Comunidad
Hola,¿que significa realmente ese estado?¿es normal que no se mueva en tanto tiempo?en correos me dicen que no consta ese numero de seguimiento,un saludo.
Mensaje 1 de 3
Última respuesta
2 RESPUESTAS 2

byotechnica
Usuario de la Comunidad

En teoría significa que ya ha salido del pais de origen. Puede estar en un buque, en una terminal o en el despacho de aduanas.

¿es normal que no se mueva en tanto tiempo? Desde hace un par de meses si, tanto desde China ( si es que viene de allí) Como si esta atascado en Barajas.

Recuerda que solo tienes 45 días para reclamar desde el día que pagaste el pedido.

Mensaje 2 de 3
Última respuesta

dcm_ov
Usuario de la Comunidad

Hola,gracias por tu respuesta,me he puesto en contacto con el vendedor para preguntarle si sabia algo mas sobre el envio y me ha contestado esto:

Dear dcm_ov,

Thanks for your message, really sorry for the delay reply.

Please do not worry, as a reliablse seller, we will take responsibility for your items that you paid in our shops.
We have been contact our shipping company, they told us they indeed send your item sout and it is on the way to you, it has been left our country to your country now, but as some unknow , it is can not reflect on the trace website, really sorry about this.
We have been asked our shipping company to take care of your parcels, once it enter your country, we will inform you, is that ok?

As you can see in our description, normally it takes 7-25 working days to arrive. But as you know, the mail system varies with more complicated shipping procedures(such as customs, transit stations etc.), so sometimes it will be 8-15 days delay which is unavoidable.

Would you please wait a little longer patiently? That would be greatly appreciated.

Hope you will receive it soon.
Best regards

La proxima semana abrire disputa en paypal,un saludo.

Mensaje 3 de 3
Última respuesta